[OT] zvoneni

Neděle Srpen 7 10:25:18 CEST 2016

Aha, díky za nasměrování. Projektům na Kickstarteru zrovna moc nevěřím, ale odrazový
můstek to byl dobrý, pohledat se to dá, tady je třeba docela srozumitelné vysvětlení
(plus samozřejmě bude ďábel v implementačních detailech, ale to mě teď nepálí, tohle
vysvětlení mi stačí) http://www.explainthatstuff.com/directional-loudspeakers.html

Zmiňujou tam i to použítí armádou, i když poněkud nenápadněji, mírověji :-)
"Suppose you're the captain of a giant, fast-moving warship and you see a tiny
fishing boat moored just up ahead and locked firmly in your path."

D.O.