Re: LPCxpresso: Jak přidat externí binární soubor?

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Srpen 5 21:04:07 CEST 2016

Jednoduše to jde v assembleru pomocí direktivy .incbin např.

https://sourceforge.net/p/kizarmprobe/code/HEAD/tree/src/resources.s

Což mimochodem bude s mírnými úpravami fungovat i pro to AVR.

Mrazík