[OT] zvoneni

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pátek Srpen 5 19:00:28 CEST 2016

Základni slabina všech těch úvah je více tolerance :-)
Neb člověk není stavěný na vyšší rychlost než chůze a běh :-)

Né vážně, ta tolerance tu chybí a hlavně co se týče provozu.

Přitom by stačilo mít nepsané pravidlo a místo zvonku jan

křiknout vpravo, vlevo, kudy člověk předjíždí, chápu, že když jsou

lidi všude, že by to moc nefungovalo.

Já byl třeba hotovej v Anglii, když jsem blbě najel, tak Angláni

na mě netroubili v klidu počkali až se srovnám tam kam patřím

a pokračovalo se v jízdě. To udělat Anglán tady, tak ho vytroubí,

nadají mu do debilů, co sem jezdí když neumí jezdit v pravo a

podobně, Ty tady musejí trpět.....

Já vždy trpím nejvíc v Praze když vidím v dálce semafor, který

hodil červenou tak zpomalím abych dojel k němu plynule bez

zastavení, vždy se najde nějaký magor, co na mě troubí bliká

předjede mě druhý pruhem ukazuje mi do blbečků pak zastaví

u toho semaforu, ke kterému ja přijedu ve svém pruhu přesně

na zelenou kde ho předjedu než on se opět rozjede. Nechápu

proč na mě tak vyváděl, když taví palivo do brzd...

A že takových lidí je....

Zdeněk Aster