[OT] zvoneni

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Srpen 5 10:36:50 CEST 2016

Dříve když jel prostě cyklista tam kde se vyskytovali i chodci a
viděl, že tam jde někdo nevhodně nebo i vhodně, ale aby o něm chodec
věděl tak jednoduše zazvonil. Nevím co je za problém to udělat i dnes
(dělají to malé děti na šlapadlech bez problémů)... Nejspíš je
jednodušší kolem něj prosvištět a prohodit pár jízlivých slov a
riskovat srážku. Navíc společná stezka většinou vyhrazuje pruh pro
cyklisty široký tak metr a i když je volný tak i s tím mají dost často
problém a dva chodci nebudou za sebou chodit jako husy. V silničním
provozu ten kdo je rychlejší také musí být obezřetnější a neohrozit
toho pomalejšího.