[OT] zvoneni

Zdeněk zdej na atlas.cz
Pátek Srpen 5 05:36:01 CEST 2016

Blbci se najdou ve všech skupinách: cyklisté, chodci, motoristé...
Včera jsem zažil situaci, kdy se řidiči kamionu nechtělo táhnout se v obci
50 km/h za jiným kamionem a rozhodl se ho předjet. Na cyklistu v protisměru
bral ohled jen tím, že na něj zablikal, ať se klidí ze silnice...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr
Zahradnik
Sent: Thursday, August 04, 2016 11:49 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] zvoneni

Původní zpráva ze dne 04.08.2016 od Petr Labaj:

> Jak by se asi líbilo lidem na silnicích, kdyby prostě jela souběžně
> 2 auta vedle sebe a blokovala celou šířku obousměrné cesty, protože si
> řidiči/řidičky prostě chtějí pokecat?

No tak u aut se tohle asi neděje, ale cyklisti to dělají zcela běžně.
Málokdy se vidí, že by jeli pěkně za sebou. Většinou dělají kraviny.
Mně připadá, že mnozí cyklisti a motorkáři nemají absolutně žádný pud
sebezáchovy.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem