[OT] zvoneni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 23:19:26 CEST 2016

Přednost asi nikdo.
Ale všichni by se mělo chovat tak, že tam nejsou sami.
Když budu jezdit autem na svém dvorku, tak klidně může šněrovat dráhu
jak chci.
Ale když jedu po veřejné komunikaci, tak mám prostě svůj pruh, a do
protisměru
můžu vjet jen když tím nikoho neomezím.
Kdežto chodci na těch chodníko-cyklostezkách jsou klidně 3-4 vedle sebe,
maminy
s kočárkama běžně 3 vedle sebe.
Jak by se asi líbilo lidem na silnicích, kdyby prostě jela souběžně 2
auta vedle
sebe a blokovala celou šířku obousměrné cesty, protože si řidiči/řidičky
prostě
chtějí pokecat?
Takže shrnuto a podrženo - v pruhu, který patří protisměru, se můžu
vyskytnout
jen na nezbytně dlouhou dobu, a to poté, co se ubezpečím, že tím nikoho
zbytečně
neomezím. A pohybuju se pokud možno co nejvíc u kraje a nikoli co nejvíc
uprostřed.
A hlavně stále přepokládám, že tam nejsem sám.

PL