[OT] zvoneni

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Srpen 4 22:44:11 CEST 2016

Ale podle toho co jsem zatím měl možnost spozorovat tak cyklista si automaticky vsugeruje ze má jaksi před všema přednost místo toho, aby se choval trochu obezřetně a počítal s tím, že tam není sám... Bohužel takových je hodně. A nejlepší jsou tací co honí rychlostní rekordy na nějaké společném okruhu (pěší, kola, brusle, mámy s kočárky...) a ještě do toho sprostě nadávají. Nevím, pořád mám pocit, že když jsem třeba před patnácti lety jezdil na kole já, tak taková agresivita nebyla a spis ta obezřetnost byla na straně cyklisty. Poslední dobou jezdím hodně s kočárkem po takových těch cyklo-pěších stezkách a někdy je to dost těsný, když se dva pěší třeba vyhýbají a z poza zatáčky tam přilítne blázen a ještě má plnou hubu keců. Toť moje zkušenost z pohledu chodce...

----- Původní zpráva -----
Od:"Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
Odesláno:‎4. ‎8. ‎2016 17:06
Komu:"HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět:Re: [OT] zvoneni

Taky kroutím hlavou a nadávám (ne nahlas tomu člověku, ale sobě si řeknu,
že to teda byl/byla kráv/kráva.
Ale rozhodně ne každému a už vůbec ne proto, že bych se cítil jako pán.
Je to proto, že se ten dotyčný chová tak, jako by byl na dané trati sám.
Nevnímá okolí, jde prostředkem a chová se nevypočitatelně.
Teď nemluvím o chodníku (tam tedy z donucení občas jezdím taky, ale tam
má samozřejmě naprostou přednost chodec a já se musím přizpůsobit),
ale o chodníku, kombinovaném s cyklostezkou.

Každopádně to bystří smysly, když po takové rychlé a lehce stressové jízdě
dojedu do práce, tak jsem ze setrvačnosti ještě 2 hodiny rychlý i tam.

PL