[OT] zvoneni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 18:47:20 CEST 2016

Ale na to musí být čas. Blbé je, když to člověk vidí na poslední chvíli.
Na bruslích se jezdí zlomený v pravém úhlu (tělo je víceméně rovnoběžné
se zemí) kolem 30 km/h. Pro případný výskok je třeba se napřed zvednout,
aby se těžiště těla dostalo nad brusle, a to chvíli trvá. A ta rychlost
skoro 10m/s je už tady celkem znát.

Jednou jsem takhle přeskakoval psa, který ale nebyl na vodítku, běžel
volně vedle pána a těsně přede mnou ho napadlo to vzít přes cestu
na druhou stranu. Ale když jsem se odrazil, tak jeho to napadlo taky,
možná to bral jako hru. Takže jsme se srazili kus nad zemí. Kupodivu
to tehdy dopadlo dobře pro obě strany, u mě bez pádu a on sice dostal
asi šílenou pecku do čenichu, ale zvládl to bez zjevné újmy. Byl to pes
boxerovitého typu, tak možná pak měl čenich ještě kratší než normálně.

PL