[OT] zvoneni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:45:33 CEST 2016

Jojo, neposlušný pes na dlouhém vodíku ve vůbec zábavný element.
A to ještě na kole není tak zlé, tam případně najetí do vodítka většinou
ještě neskončí tak zle.

Ale zábavnější je to bruslích. Bruslení je jedna z mála věcí, kterou docela
umím, takže jezdím rychlostí slušného cyklisty. A setkání s nečekaným
provazem přes trať je skutečně zážitek, který si pak člověk pamatuje
dost dlouho.

PL