Reproduktor do zvonku

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:28:19 CEST 2016

BT reprobedýnky se vyznačují tím, že jsou malinké, hlasité a přitom mají
překvapivě kvalitní zvuk. Tzn. jsou použitelné i k věrohodné reprodukci
vlčáka:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: David Obdrzalek
No jo, to je přece doplněk bez atestu.
Jednou jsem jel stodvácou s houkačkou ze stoosmatřicítky, pane jo, to
fungovalo ...

Svoje kolo jsem si vybavil zvonkem a trubkou s balónkem a používám podle
cílové
skupiny. Na běžné chodce funguje lépe zvonek, na výpravu důchodců lépe
trubka.

Když se objevovaly první elektromobily, tak se říkalo, že chodci na to
nebudou
připravení a že výrobci do nich (aut, samozřejmě) budou montovat
reproduktory, aby
to vyluzovalo zvuk, na který jsou lidi zvyklí a že to bude kustomizovatelné.
Takže s
koupí elektromobilu čekám, až si tam budu moct nahrát zvuk tráboše ;-)

D.O.

> Varianta 2: Dají se někde sehnat reproduktory používané v bluetooth
> reprobedýnkách?
Třeba v blootooth repro bedýnkách? Alík jich má spoustu.
(teda, čím jsou vlastně specifické, že mají být bluetooth?)