[OT] zvoneni

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Srpen 4 17:25:42 CEST 2016

Tohle se mi stát včera, vytáhnu z kapsy štípačky:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: Zdeněk
I tohle má modifikaci. :-)
Potkal jsem na běžné silnici pána na kole se psem na provaze. Délka provazu
byla dostatečná k tomu, aby mne pes zahnal až k protějšímu okraji silnice.
Majitel psa to pouze sledoval, aniž by se pokusil psa přivolat nebo
přitáhnout...
Napadlo mne cosi o Darwinově ceně, až tohle udělá před projíždějícím autem.