[OT] zvoneni

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Srpen 4 16:39:32 CEST 2016

A fajn jsou taky různé modifikace tohoto chování.
Např. nekontrolovatelně přeběhnou na některou stranu (nejlépe
na tu vzdálenější a nelogičtější), přičemž na opačné straně nechají
psa, připojeného na nekonečném natahovací  vodítku, které tím
pádem vede přes celou šířku cesty.
Čerstvý zážitek teď z cesty z práce.

PL