makefile

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 2 14:57:45 CEST 2016

Ano.
To volání přímo z editoru nepoužívám, protože příkazový řádek má své vlastní
okno, takže tam líp vidím delší výpisy. A celá akce znamená jeden klik nebo
dvojhmat pro přepnutí okna, a pak šipka nahoru a Enter.

Druhý důvod je ten, že editor používám na Windows, ale příkazová okna
pro make a debug mám jako SSH okna z Linuxu (tam je překlad mnohem
rychlejší a má to pro mě i další výhody).

PL