makefile

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Srpen 2 14:37:46 CEST 2016

Hmm a proč příkazový řádek? To jako píšete v editoru a pak překlapnete
do příkazového řádku a dáte make? To by mě švihlo...

Já používám pspad a na ctrl+F9 mám puštění dávky co provede make.

Pak třeba F9 mám dávku co mi to pošle do procesoru a tak podobně....

A když dělam html tak ctrl+f9 mám dávku co to pošle ftipkem na server...

Protože to ručně pouštět nebo kopírovat by mě trefilo.

Zdeněk Aster