makefile

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Srpen 2 14:31:05 CEST 2016

Vy si tady žertujete, ale vim je silně návykový a invazivní (z hlediska psychiky jedince) editor. Už mě ani příliš nejde
psát v jiném editoru. A když píši v eclipse (i to se mi stává :-) tak trpím.

Chci například přičíst číslo o jednotku a on se mi označí celý text. Pro otevření souboru musím vzít myš do ruky a hedat
(!) příslušný soubor.
V tom se prostě nedá obstojně pracovat!
  :-D

Jsem asi silný závislák. Jen se bojím, až na to v Bruselu přijdou a zakážou mi VIM v rámci ochrany ... něčeho.