makefile

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 2 13:59:52 CEST 2016

Ano, vím, a souhlasím (... kdo by chtěl psát programy v Eclipse...) ;-)
Ono je jich víc, které Makefile umí, ale nenašel jsem (pro mě) žádné
použitelné.
Takže to pořád řeší editor+příkazový řádek s Makefile.
Vždy se čas od času pochlapím a udělám pokus, jestli přece jen...
A pak se pokorně zase vrátím ke starým pořádkům.
Starého psa k novým kouskům přesvědčí asi fakt jen výrazná změna k lepšímu.

PL