Digitalna zavislost

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Pondělí Srpen 1 21:26:19 CEST 2016

Riesenim pre teba by mohol byt RouterBoard s RouterOS - znamejsi ako
Mikrotik - s USB portom.

xDSL modem pouzijes ako bridge (cize ako len ako modem) a o celu prevadzku
sa bude starat "mikrotik".
Zaroven si zadovazis *funkcny neblokovany usb modem na mobilny net, ktory
nastavis ako "zalohu" a cela prevadzka moze behat automaticky - pri vypadku
xDSL spojenia sa automaticky vytvori mobilne pripojenie a naopak.

Pouzivame kombinaciu RB951Ui-2HnD v spojeni s nejakym usb 4G Huawei-om od
(podla mna) ruzoveho operatora.

Ak su pravdive tu uvedene informacie o ruzovom VDSL, tak rezim bridge bude
asi nepouzitelny - nesiel by ti telefon - potom by sa mikrotik pripajal len
ako klient, v pripade, ze sa pripajas zvonku domov tak pripadne ako dmz.

*funkcny: v RB
*neblokovany: aby si si mohol vybrat operatora a produkt

PS: ked pisem ze RB (Mikrotik) pouzivame, tak tym nemyslim ze ho viem
nakonfigurovat, ale skutocne tie dosky s ich systemom vedia neuveritelne
veci :-)

Robo