Digitalna zavislost

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 21:19:17 CEST 2016

No mě to moc nezaráží, vždyt i blbý hradlový pole
od Xilinxu Spartan3 potřebuje 1.25V 2.5V a 3.3V....

Zdenek Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 1. 8. 2016 21:09:44
Předmět: Re: Digitalna zavislost

"Dne 1.8.2016 v 12:00 konfera na efton.sk napsal(a):

> Trocha som ho rozobral a bez nejakeho hlbsieho skumania som v nom
napocital 4 spinane zdroje, plus samozrejme adapter je piaty.

Já dnes něco hledal na schématu od banana pi a napočítal jsem jich taky
tolik a to jsem se nepouštěl moc hluboko.
Překvapením pro mne bylo zejména to, že si dělá i vlastní +5V (na
schématu VCC-5V), protože asi nevěří na kvalitu VBUS signálu.