Citanie o xDSL

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Pondělí Srpen 1 21:17:27 CEST 2016

Ne neradim prestehovat, radsi to pisu, neb netusim, kdyz kolega pise
ze s VDSL nejde pevna linka. Tak me vcelku zarazi, ze by na Slovensku

meli nejake jine VDSL nez v cesku, ale asi to je mozne proto jsem to

psal, jako zkusenost a dovolil jsem si napsat ze v CZ. Protoze to je celkem

divne...

Zas predpokladam, ze nekde na samote cloveka nerusi 50 Wifi sousedu :-)

Me se zase libi nabidky Slovenskych mobilnich operatoru, to si tady muzeme

taky nechat zdat....

Zdenek Aster