Digitalna zavislost

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Srpen 1 19:43:58 CEST 2016

Hm.... a napr:.
https://www.swan.sk/domacnosti/4ginternet-v1-0/4g-internet-fix-0
je 5E zriadovaci poplatok
5E mesacne do konca roka 2016, potom 10E/mesacne
Modem Wifi Router Huawei E5577 je za 75E a okrem toho, ze je USB, vie
chodit ako AP a to 2.4G, *alebo* 5G (nie sucasne)
Nevyhovelo by?

Daju sa najst aj mapy pokrytia, ale aj navod, ako na svojom mobilnom
telefone skusit vyhladat ich siet ( kontrolovali sa tam nejake ID siete...
uz si to celkom nepamatam... ).
Napr. Oficialne nemaju pokrytie vo Vinicnom, ale presah z Pezinka je na
niektorych miestach celkom pouzitelny. Kolega tak funguje uz niekolko
mesiacov ako primarne pripojenie.

Dňa 1. augusta 2016, 16:25, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):