Digitalna zavislost

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Srpen 1 16:41:20 CEST 2016

Mobil, ktory vie "hot-spot"/"tethering" alebo ako este inac sa to vola
a na mobilne data ma aspon 3G. K tomu notebook, alebo PC s WiFi
donglom. Takto to pouzivam, ked sa inac neda. Mobilne data teraz
ponuka fialovy a modry operator (oraznovy mozno, to neviem) za 50
centov na den bez ziadnej aktivacie navyse aj k predplatenym kartam.
Je tam FUP 250MB na den, potom ide rychlost rapidne dole. Ako plan B
to mne postacuje :)

miro

Dňa 1. augusta 2016, 16:25, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: