Digitalna zavislost

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 1 15:26:04 CEST 2016

Dakujem, nevedel som to. Jedno z PC je pripojene cez wifi (so starsim synom
sme sice natiahli kabel krizom cez izbu pod stropom, ale manzelka nam to
zakazala :-) ) , aj ked prave to je W7, ale skusim preskumat.

Inak, organizacne riesenia su fajn, ale cakal som, vzhladom na to ze piatok
je este daleko, ze budete mat aj *konstruktivne* pripomienky *technickeho*
charakteru... ;-)

wek