Digitalna zavislost

Radek Sztwiorok sztrad na gmail.com
Pondělí Srpen 1 14:15:29 CEST 2016

No jak to tady ctu tak ja patrim do stredoveku.
Ja su tak rad kdyz to nefunguje a mam klid, no predpoved jsem na dovolene
tak hold podle toho jak je, tomu se podridim a ne se spolehat na
predpoved(ktera stejne vesmes nevychazi posledni dobou).
Nejak si nedokazu vzpomenout jak jsme to vlastne dokazali prezit kdyz
vsechny ty ptakoviny nebyly.