Digitalna zavislost

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Srpen 1 12:58:16 CEST 2016

No zazil jsem to pred nedavnem v Nemecku. Signal na mobilu skoro zadny
(a to jsem mel roaming, takze si mobil mohl vybrat libovolneho
operatora), internet sem tam Edge, pak prisla bourka a dva dny oblast
bez pripojeni. V hospodach, pokud se najaka nasla (mame zavreno, poledni
prestavka), WiFi skoro nezmaji. Stredovek...

Da se zit bez mobilu/ internetu, ale je to drahe. Napriklad cestovani-
jizdenky kupovane na miste stoji vice, papirove mapy stoji horamdu
penez, navic jsou velke, zvlast pokud projizdite vice oblasti. Super vec
je predpoved - kdyz je skarede jde se na hrad, kdyz sviti slunce
koupani, online jizdni rady, prekladac atd.

Michal Gregor