Digitalna zavislost

prochaska na divesoft.cz prochaska na divesoft.cz
Pondělí Srpen 1 12:45:31 CEST 2016

Ti malí bleskově vytáhnou mobily, tablety a já nevím co ještě a pohotově
zřídí různé gateways mezi vším možným a mezi tím se ještě pokusí hacknout
všechny wifi sítě v dosahu, případně ještě pobíhají po domě s kvičící UPS
v náručí a připojují a odpojují různá zařízení... Velcí jsou rádi že je
klid a jsou spát.

Aleš Procháska