Digitalna zavislost

konfera na efton.sk konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 1 12:00:00 CEST 2016

Tak sme mali vcera burku a odisiel mi tri dni stary DSL modem (a nic ine).

Trocha som ho rozobral a bez nejakeho hlbsieho skumania som v nom napocital 4 spinane zdroje, plus samozrejme adapter je piaty.

Teraz nechcem rozoberat problematiku spinanych zdrojov ci ochran (na linkovom vstupe je akasi plynova blestkoistka, mimochodom, a na napajani feritova perla), hoci by to mohla byt zaujimava debata; ale skor tu zavislost. Stalo sa to v tu najnevhodnejsiu chvilu - dom plny velkych a malych ludi co vsetci riesili nejake veci na poslednu chvilu pred odchodom na miesto bez internetu... No a pochopitelne, kto je v dome zodpovedny za funkcnu infrastrukturu?... :-)

Nastupila situacia, ze
- na mobiloch su nejake internety
- tie maju svoje obmedzenia v objeme aj v prietoku
- PC/Win+"moderne" alpikacie na obmedzenia kaslu a tahaju co hrdlo raci
- z mobilov momentalne nemam ako tie data "vytiahnut"

Ono to zase nebolo take dramaticke, bo mali ludia sa este daju presvedcit ze ich virtualny svet znesie nejaky odklad a velki to do rana do roboty vydrzali, ale v buducnosti tieto veci budu este krahkejsie a zavislost este vacsia.

Ako taketo veci riesite vy?

Dakujem

wek