elektricke vozitko

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Pondělí Srpen 1 08:45:53 CEST 2016

Zdravím,

co se týče výkonu, není těch 500W a více vůbec přehnaných. Naše děti
(dohromady asi 45 kg), mají autíčko s výkonem 680W, a je to tak akorát.
Jezdí po zahradě, do kopce, bez problémů. Tráva opravdu hodně brzdí a bláto
taky. A to je samozřejmě nejvíc baví, jezdit přes bláto, štěrk, na hromadu
písku atd.

Použité jsou 2 střídavé motory, každý 340W. Pedálem se ovládá měnič. Velkou
výhodou je, že to jede do kopce i z kopce skoro stejně rychle.

Starší to auto dostal ke 4. narozeninám, mladší ale okoukal řízení když mu
bylo 3 a kousek a jezdí taky. Největší problém auta je rvačka o to, kdo bude
řídit.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel