sata - mini sata

Pondělí Srpen 1 07:43:53 CEST 2016

Dne 31. července 2016 21:11 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napsal(a):
> A tak jsem listoval dál a ejhle, našla se trojice diod:
> https://i.czc.cz/0bhsl83rn0j7d8g697trfsis3e_7/obrazek
> Kousek dál je i detail na diody, dá se odhadnout, že se jedná o 2x 1N4007 a
> jednou 1N5819.

Vždyť je to funkční, ne? Kdysi dávno jsem na mainboardu 486 nahradil
shořelý LDO stabilizátor právě pomocí dvou diod v sérii. Bylo to tehdy
dostupné, levné, jednoduché. LM317 na to nešel použít (nebo šel, ale
jen při napájení z 12V, takže pak topil jak prase), LDO typu 1084
stály několik stovek, DC/DC měniče dtto.

P.K.