Prosba RPI2 pomoc

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Duben 30 07:04:42 CEST 2016

A jak je to s licencí?

----- Původní zpráva -----
Od:"hwnews konference" <hwnews na cncnet.info>
Odesláno:‎29. ‎4. ‎2016 11:42
Komu:"HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Předmět:Re: Prosba RPI2 pomoc

jinak jsem si s tim vcera hral a prijde mi to docela dost dobre....na nejakou domaci automatizaci to opravdu neni spatne a Visual Studio s tim take spolupracuje pekne

Ted se na to divam pres kameru doma a tlacim tam SW pres VPNku...zatim jen nejake blikani ledkou. Sranda je je jak na webovem rozhrani bezi defakto Spravce uloh vcetne monitoringu procesu, zatizeni a pod.

Skoro mam chut na tom postavit to otaceni tech kolektoru...bylo by to krasne spravovatelne na dalku.

RV