vikend - ako kuna na tyzden odstavila kolotoc

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 29 20:14:57 CEST 2016

Ten chlapik, to je ta kuna? Nevyzera nejako odpareno aj ked sa toho
drzi obomi rukami.
To tam mate poriadne zocelenych chlapov.

Dňa 29. apríla 2016, 16:35, balu <balu na k-net.fr> napísal/a: