vikend - ako kuna na tyzden odstavila kolotoc

balu balu na k-net.fr
Pátek Duben 29 16:35:00 CEST 2016

mam pocit, ze vzdy ked sa chystame robit nieco nove tak priroda pinda.
Vzdy boli burky, virchrica a ine :-)

Prave sme dokoncili pripravy a kolotoc sa spusta na plny vykon. Fyzici
dufaju, ze sa im podari dokoncit objav tej novej veci, ktora sa minuly
rok zacala ukazovat a ziadna zo sucasnych teorii ju zatial nepredpoveda...

No a pred dvoma dnami vybuchlo pol tony kondenzatorov v zdroji pre magnety
https://cds.cern.ch/record/1334847/files/1004070_10_image.jpg

a dnes o piatej rano vo VN rozvodni sposobila kuna masivny skrat na 66kV
zbernici. By ma zaujimalo ci si stihla uvedomit co urobila kym ju
odparilo. Musi sa vymenit obrovsky transformator a bude sa to rozchadzat
dalsi tyzden. Aspon sa vyskusali vsetkych nudzove systemy odstavenia :-)

Priroda sa nejak moc cuka, som zvedavy co objavime, dufam ze to bude
stat za to :-)