RE: vybavení na optické kabely z Ebay nebo odjinud

DeeJay deejay na email.cz
Pátek Duben 29 13:19:00 CEST 2016

To je právě to riziko nákupu z Číny, u věcí za $10 to serepes - někdy huj,
někdy fuj, proto jsem doufal, že z někoho vypadne nějaká reference :-)

Pochopitelně na firmě máme vše metalické 100/1000mbit po tupým 5e-čku prostě
jede a protože je to tu všechno na pár metrech není optika, mimo hlavního
přívodu, třeba.

Na druhou stranu mě docela překvapila relativní jednoduchost a na větší
budovy to už má smysl. Školitel nám dokonce ukazoval kompomenty systému
"fibre to the office" kde se do parapetního žlabu nacvakají moduly s RJ45 do
nichž přichází jedno siglemodové vlákno. Na druhou stranu zase hejtoval
"fibre to the desk" kde se už koncová zařízení zapojují rovnou optickým
patchem, to prý není moc spolehlivé a u nás to prý snad provozuje jen armáda
a ti mají na hovadiny dost peněz :-D

tož tak

Jara