RE: vybavení na optické kabely z Ebay nebo odjinud

DeeJay deejay na email.cz
Čtvrtek Duben 28 22:26:37 CEST 2016

Díky za odpovědi :-)

Určitě uvažuji o nějakých čistítkách, podobné nástroje jako jste poslal, či
tyčinky nebo ubrousky + nádobku na isopropyl atd.

Power meter určitě bude třeba, co mě trochu překvapilo tak s prodává zvlášť
detektor a zvlášť zdroje o různých vlnových délkách, SM MM - na EBay i o
dost levnější než u nás tak snad to nebude nějakej šunt. Prostě chci alespoň
orientačně vědět útlumu třeba před čištěním, po něm či po výměně patchcordu
atd.

Na prohlížení ferulí jsem nemyslel přímo kameru, ale spíš jednoduchý
mikroskop, který k tomu je.

Na těch Fibrlok-cích vyloženě netrvám možná jako nouzovka, když nebude po
ruce svářečka.
Svářečku si budu půjčovat, je to trochu na dlouhý lokte, ale uvolnit
stotisíc na mašinku je teď trochu nerentabilní :-)

Tím se opět dostávám k věcem z Ebay-e :-) jsou levnější, otázkou je zda jsou
použitelné
Ale jak to vypadá, tak tu optikou moc lidí nedělá :-)

Tož tak

Jara