Re: OT: Štve vás váš programovací jazyk?

Milan B. milan na bastl.sk
Čtvrtek Duben 28 17:57:33 CEST 2016

On 4/28/2016 2:28 PM, Miroslav Mraz wrote:
> Můžete stručně naznačit jak ? Tolik času tomu obětovat nemíním, ale
> rád bych se poučil. Jen prosím nepoužívejte výrazy jako „Monáda je
> monoid v kategorii endofunktorů“. To nechápu a ani pochopit nechci.

Nemusite robit zadania, samotne prednasky su dost zaujimave.

Strucne vysvetlenie podat neviem a na obsiahlejsie... no, tolko casu
tomu obetovat nemienim.

Funkcionalne programovanie nie je len o jazyku ale aj o sposobe
programovania. Vela z principov sa da pouzit aj v pri programovani v C a
bez OS.

-m-