Spinany modul-zdroj s funkci nabijecky Pb

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Středa Duben 27 21:51:42 CEST 2016

No prave ze to pisu, ze to je celej kamen urazu tohodle jinak asi uplne
paradniho nabijece.
Navic ja ho potrebuju mit skoro tri metry od baterek, nebot nemam v
papirech povoleny rozvod 230V a od privodky do lodi mi rekli, ze budou
tolerovat maximalne 50cm kabelu.

Nakonec mi nezbyde nez ho rezebrat a kouknout se zda by to neslo nejak
jednoduse oddelit a napetove svorky vytahnout. Jenze pokud to bude
nejakej (jako ze bude) dvouvrstvej plosnak s prokovama tak je to skoro
nerealny oddelit snimaci cas od vykonnove. Ty regulacni smycky jsou tam
pokud vim tri.

RV