jak pajet LCW CQAR.CC

Středa Duben 27 18:10:58 CEST 2016

V teplotním profilu jsou dané nějaké maximální přípustné rychlosti změn
teploty a nevím, jak dalece je to potřeba dodržovat. Pokud to pájíte na
Al tišťák, ideální je ohřívat desku ze spodu. Já na to mám přípravek s
řízením teploty podle doporučeného teplotního profilu, ale doved bych si
představit v improvizovaných podmínkávh, že destičku posadím na výkonový
odpor a když se cín začne tavit, odpor vypnu. Těch tišťáčků na 3 ledkový
a 7 ledkový modul jsem si nechal udělat spoustu. Kdyby někdo chtěl, tak
soukromě.
Můj přípravek:
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0011.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0017.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0032.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0035.jpg
Napětí změřené na teplotním čidlu (termočlánek).
http://vaelektronik.cz/fotky/PICT0056.jpg

Anděl