[OT] komerce - 10" rozvadec Triton

Středa Duben 27 10:53:18 CEST 2016

Přátelé,

mám tu rozvaděč triton 10", 6U, k tomu jednu polici a jeden patch panel
12-port. Přidám i nějaké krátké patch kablíky 0,5m (Cat5E). Jsou k tomu i
šrouby a matky.

Uvnitř je namontovaná zásuvka 230V a vede z ní kabel s vidlicí skrz dno
skříně.

http://www.lan-shop.cz/triton-rba-06-as3-cax-c1-187604

Nechcete to někdo? Nová holá skříň stojí cca 1500, já to nechám i s
příslušenstvím za 1200.

Je to tak malé, že se to hodí i do bytu a nevypadá to jako pěst na voko.
Měl jsem tam schované různé routery, switche, wifiny atd. (občas se to
měnilo), aby se to neválelo někde na zemi nebo nepřekáželo na stole.

Předání v Praze nebo i v Kolíně.

Pavel Kadečka.