RE: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Duben 27 10:19:07 CEST 2016

Tak stále nic včera přejela další SIM karta Rozvadov a umřela dneska se
jedna vrátila a hned u hranic naběhla bez problému, T-Mobile stále neví,

to už je fakt hodně drsný, by mě zajímalo kolika lidí se to týká přijde mi,

že to zlehčují neboť spousta lidí internet v cizině nepoužívá tak si
nestěžuje

a oni můžou mlžit, že jde jen o pár zákazníků.......

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Zdeněk Aster <Zdenek.Aster na seznam.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 26. 4. 2016 20:31:06
Předmět: RE: nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-
mobile)

"No ja doufám, že to není ten případ, rok mi to chodí a v neděli večer,
umřeli
3 co byly za hranicimy 2x spanelsko 1x francie, odpoledne jeli dalsi dve

co umreli na Rozvadove. Za hodinu mi pojede dalsi tak uvidim, zatim nic a

v poledne T-mobile rikal, ze k veceru by melo vsechno bezet, tak jsem
zvedav.

Tyka se to pry jen nekolika malo zakazniku..... U me vsech SIM co mam :-)

Zdenek Aster