display pro raspberry pi

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 26 20:53:29 CEST 2016

Jestli ti mohu radit, tak si kup třeba tento display:
http://www.buydisplay.com/default/4-3-lcd-hdmi-vga-video-av-driver-controller-board-tft-module-display
Má to HDMI, takže na to RaPI to bez problémů připojíš a je to.
Dá se k tomu dokoupit i touch panel, takže i ovládání bude fungovat a je to.
Pokud je ti 4,3" málo, tak mají i větší.