Re: vybavení na optické kabely z Ebay nebo odjinud

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Duben 26 16:15:01 CEST 2016

Nejaku skusenost mam, pracujem u jedneho z vacsich lokalnych vyrobcov
fiberoptic komponentov.
Zariadenie na pracu s optickymi kablami je strasne siroky pojem, to
moze stat niekde medzi nulou (mozete cvakat kupene konektory kupenych
patchcordov do adapterov), za patmiestnu sumu (v eurach) mozete mat v
obyvacke vyrobnu linku na konektorovanie holych kablov. Medzi tym je
viacero urovni, ale cenove skoky su tam znacne.

Naco Vam je lamacka bez zvaracky?
Co budete robit s powermetrom?
Co budete pozerat mikroskopom?
A co vlastne chcete docielit?