display pro raspberry pi

Jiri LINHART hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Duben 26 08:04:55 CEST 2016

Momentalně mám raspberry 2 (uvažuji i o 3), použivám jej převážně pro
přehravání filmů a mp3. Proto mám nainstalovaný multiboot s XBMC
distribucí. Vadí mě jenom když přehrávám mp3 nebo rádio že musím pro
přepnutí zapnout televizi abych mohl ovládat a vidět co dělám.

Uvažuji proto o nějakém malém lcd 16x2 znakovýho s tlačítka na ovladani.
Na http://rpishop.cz/23-displeje?orderby=price&orderway=asc je velký
výběr, ale nejsem žádný programátor spíše lepší uživatel. Proto bych chtěl
něco co jen připojím, popřípadě povolím v XBMC a mohu ovládat. Nebráním se
ani dotykovému display, protože cena není o tolik větší a časem bych chtěl
výužívat i jiné distribuce jako je ubuntu mate pro nějakou malou práci.

Hledám praktické zkušenosti a doporučit konkrétní display s co nejlehčí
instalací.

Děkuji JL

--
Vytvořeno poštovní aplikací Opery: http://www.opera.com/mail/