freeRTOS + SPI + semafory

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Duben 25 19:45:31 CEST 2016

Je to ESP8266. Na jedné SPI sběrnici mám MP3 dekodér VS1053 a SRAM
23LC1024. A později bych tam chtěl pověsit i SD kartu. :-)

Obojí najednou fungovat nemusí. Stačí aby jeden přístup zablokoval druhý a
naopak. Takže když zapisují do paměti nemusím komunikovat s dekoderem. Ten
počká až bude u konce práce s paměti (zapisuje se po malých blocích).

Dne pondělí 25. dubna 2016 Martin Persich <persich na transcon.cz> napsal(a):
> No, pravda, asi by to šlo vysvětlit tak i tak ... počkáme na vyjádření
autora ... :-)
> Martin. persich na transcon.cz
>
> ----- Original Message ----- From: "Jaroslav Buchta" <
jaroslav.buchta na hascomp.cz>