[OT:] Lekarnicka v aute

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Duben 25 18:07:15 CEST 2016

Nejsou vypsany kvoty na lekarnicky, jsou vypsany kvoty za pocet
pokutovanych prestupku. A lekarnicka vlastne nikoho tak moc neboli a je
to bez prace...

(Takhle to vetsinou je. Co si o tom myslim, to je vec zcela jina. A
jestli je to tak v poradku - k tomu uz se nebudu vyjadrovat vubec, jsme
slusna konference.)

Pavel Kutina