nemate nekdo v zahranici SIM datovou (mobil.cz, pripadne T-mobile)

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Pondělí Duben 25 16:23:27 CEST 2016

DD, mohu potvrdit ze (z naseho hlediska)  T-mobile nejaky problem ma (ale
nepriznava) - ale netyka se ale vsech simek, ale nejake  "nahodne"
podmnoziny. Mame minimalne dva pripaky kdy simka po odjedu do zahranici
prestala datovat a co je horsi, nezacala ani po opetovnem prijezdu do CR.