[OT:] Lekarnicka v aute

Neděle Duben 24 21:51:29 CEST 2016

Já mám opačnou zkušenost. jednou jsem jel někudy, kudy snad normálně projede
jednou za týden kravský potah. A stopli mne tam cajti, kontrolovali
lékárničku a bylo na ni prošlé datum expirace. Auto jsem měl půjčené,
nehádal jsem se a zaplatil pokutu. Doma jsem se koukal, uvnitř bylo všechno
vyměněné a prošlé nebylo nic. Je otázka, kdybych to předtím věděl, jestli by
to cajti uznali.
Teď to řeším tak, že pro účely případné kontroly vozím lékárničku zavařenou
ve fólii od výrobce s platným datem expirace. A pak tu co už je prošlá, tu
mám pro eventuální používání.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 24. 4. 2016 20:30:58
Předmět: [OT:] Lekarnicka v aute

"Omlouvam se, ale neda mi to, abych se nepochlubil - ted jsem prevadel do
"domaciho provozu" starou lekarnicku z auta. Kupovana nekdy v prubehu roku
2012, datum expirace, uvedene na obale zavrene lekarny, bylo 02/2015.

Prekvapeni mne cekalo po rozbaleni lekarny - na vsech obvazech byla expirace

04/2010, na zbytku celkem spravne 06/2015. ...."