[OT:] Lekarnicka v aute

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Duben 24 20:30:48 CEST 2016

Omlouvam se, ale neda mi to, abych se nepochlubil - ted jsem prevadel do
"domaciho provozu" starou lekarnicku z auta. Kupovana nekdy v prubehu roku
2012, datum expirace, uvedene na obale zavrene lekarny, bylo 02/2015.

Prekvapeni mne cekalo po rozbaleni lekarny - na vsech obvazech byla expirace
04/2010, na zbytku celkem spravne 06/2015. Ja sice chapu, ze expirovany
obvaz udela stejnou sluzbu, jako neexpirovany, ale kdyz uz na dodrzovani
tech lhut nasi zakonodarci trvaji, cekal bych, ze to bude alespon u noveho
vyrobku v poradku, a ne, ze dve tretiny obsahu budou dva roky prosle uz pri
nakupu...

Ano, jezdil jsem s proslou lekarnickou, myslim, ze jsem tim nikoho na zivota
neohrozil - mam zdravotni sestru v baraku a parkrat jsem se primotal k
necemu, kde byly i dve lekarnicky a ctyri ruce malo. Kdesi jsem zaslechl
uzasnou vetu od doktora z rychle: "kdyz to bude potreba, krvaceni zastavte
treba zasmirovanym hadrem, s nejakou sepsi si potom uz dokazeme poradit".

Tak jsem se vykecal, omlouvam se, bylo to ve mne jak v koze :)

Pavel Kutina