RPi2 software PWM

Zdeněk zdej na atlas.cz
Neděle Duben 24 13:31:24 CEST 2016

Ten algoritmus zase není tak složitý. Co zkusit přeměřit, co z toho leze?
Nebo alespoň okometricky zkoušet na LEDce?
Zrovna v tomto týdnu se mi dostal do ruky RGB LED maják, takže jsem si s PWM
a jejím ovládáním přes touchsceen pěkně vyhrál. (nešlo o PI)

Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Milan Cizek
Sent: Sunday, April 24, 2016 1:08 PM
To: HW-news
Subject: RPi2 software PWM

Ahoj,

Snažím se zprovoznit PWM pro regulaci otáček ventilátorů na více pinech,
tedy softPWM. Pokouším se to řešit funkcemi z wiringPi, narazil jsem také na
jeden hotový projekt, oboje Cčko.
Nicméně nějak se mi nedaří aby to fungovalo dle představy. Stále se točím
konstantní rychlostí.
Má tu někdo zkušenost s něčím podobným pro RPi?

Díky

Milan