Memristor

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Duben 22 09:35:14 CEST 2016

Gyrátory a jejich obvodovou náhradu pomocí OZ jsme se také učili, ale
neřekl bych že se to v praxi moc používá, filtr s OZ se navrhuje jinak -
pomocí zpětnovazební RC sítě. Protože je to jednodušší. Syntetické
induktory jsem viděl např. v ekvalizéru, takže ono se to občas taky
použije, ale v dnešním digitálním věku máme spíš struktury jako FIR a
IIR. Tohle nás nikdo neučil, v té době prostě ještě nebyly prostředky,
které by umožňovaly digitální filtry smysluplně využít v praxi.

Mrazík