Memristor

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Duben 22 07:43:27 CEST 2016

Zdravím,
  jen malá reakce na ty gyrátory:
  Gyrátor existoval zrovna tak jako teď ten memristor - dal se modelovat
pomocí existujících součástek, specificky pomocí OZ. Čili šlo o aktivní
filtry, kde OZ sloužil jednak jako aktivní prvek filtru a druhak jako
gyrátor, tj. realizoval v obvodu funkci obdobnou indukčnosti pomocí
kapacity ve svém obvodu. V konečném výsledku tedy bylo ve filtru více
OZ, než by muselo být pro běžný aktivní LC filtr, ale zato tam nemusely
být L, ale jen C a samozřejmě R a OZ :-).
  Zdraví Pavel