STEP UP 12-24V 20A

Čtvrtek Duben 21 19:42:34 CEST 2016

Pokud to bude víc výkonových modulů paralelně a budou mít společné
řízení, každý modul bude mít svoji tlumivku (na jejím odporu se drobné
rozdíly srovnají), spojil bych to paralelně i napřímo. Pokud bude mít
každý modul svoje řízení, nějaké rovnoměrné rozdělení proudů půjde
jedině přes nezanedbatelné vyrovnávací odpory.
Anděl